Alla inlägg under november 2010

Av OlympicFans - 30 november 2010 13:07

Ännu ett nyförvärv är så gott som klart!

Namnet släpper jag ikväll eller någon av de närmaste dagarna.


Ett mycket bra namn och laget har tagit en fin form och ser spännande ut.

Av OlympicFans - 29 november 2010 19:57

Irfan Mujevic skrev idag under papperna för en fortsättning i den gröna tröjan över 2011.

 

Irfan är född 1979 och besitter en inställning som är viktig för laget.

2010 startade Irfan 18 av 22 matcher då vi tog steget upp i 2:an

Av OlympicFans - 27 november 2010 07:59

När väl Tony Tindberg har lockat svågern Steven Gil till Kulladal så är han själv på vift till Kvarnby IK.

Nu sägs det dock att en ny målvakt testar i Kulladal:

Marcus Dubré är namnet

Av OlympicFans - 26 november 2010 13:49

Lunds BK är verkligen intresseradeav att bli ett topplag i ettan nästa år.

Nära en övergång sägs nu Liridon Rustemaj vara.

 

LB07 har gjort lite värvningar men knäpptyst är det om FC Rosengård.

Det enda jag har hört är Kassoma Mawana

(Sölvesborg & Örgryte). Förutom då Patrik Burda & Adnan Gerzic

 

Av OlympicFans - 24 november 2010 14:17

Jag skrev för några dagar sedan att Johan Nordgren var nära en övergång till Höllvikens Gif. Jag menade självfallet Mattias Nordgren och inte den gamle MIF-backen Johan  .

 

Mattias Nordgren skall nu vara helt klar för Höllviken som dessutom är i slutförhandling med Sandy Kalisiak.

 

På önskelistan står även Henrik Ewald & Pelle Holm

Av OlympicFans - 22 november 2010 15:07

Jag har för tillfället lite mer tid över till att surfa och snappa upp nyheter gällande Olympics nya motståndare 2011.

På en Silly Season-sida stod följande att läsa om förra årets 3:a i division 2 östra götaland:

 

Karlskrona AIF

KAIF har ett intressant lag på pappret som krögarkungen Mikael Lagman verkar få ihop.
I år slutade man på en tredjeplats i Division 2 Östra Götaland vilket är mycket bra gjort.

Men verkar ha ordning på kontrakten (förra året gjorde man ett stålbad innan seriematcherna drog igång). Peter Ketzenius har tränat laget i två år och har gjort det jävligt bra med tanke på att han inte har någon större erfarenhet i seniorsammanhang. Han tränade ju Karlskrona FC i 3 säsonger tror jag,


Ryktena säger att Sanin Filovic är på väg in från Nybro IF. Daniel Holm har garanterat ett finger med i spelet. Jimmy Jensen var tillfrågad som assisterande till Daniel Holm. Hur tänkte man där?


Får KAIF behålla sin nuvarande trupp så kan det se riktigt bra ut.


Adam Kaarle också på väg in men har man råd att lösa honom från Kristianstad FF? Han var på väg till KAIF förra året men det blev utlåning till IFK Karlshamn istället.


Fredrik Johansson från Sölvesborg GoIF har flyttat till Karlskrona och kommer troligtvis att spela i KAIF kommande säsong.


Anton Dahlström är på väg från klubben. Rykten placerar honom i Mjällby AIF.


Annars är det ganska lugnt på skvallerfronten om KAIF. Undrar om dom har några äss i rockärmen.


Intressant derbyn att kolla på i år mellan KAIF och Sölvesborg GoIF med Hasse Larsson i spetsen. Brukar alltid vara lite "hatstämning" över dom matcherna.


Karlskrona blir troligtvis ett lag att räkna med 2011. Såvida att serieförslaget förblir oförändrat
Av OlympicFans - 22 november 2010 13:41

Toni Bathiri verkar inte vilja representera fc Trelleborg nästa år.

Höllviken var intresserade redan förra året så också detta!

När vi ändå pratar om klubben så sägs Johan Nordgren (GIF Nike) vara nära en övergång.

 

IFK Klagshamn kallar Höllviken för sitt  "FARMARLAG" det är ett ord som kanske Pelister borde börja använda för Klagshamn.

  • Edison Mulaj
  • Lucian Da Silvan
  • Martin Svensson
  • Filip Jankulovski
  • Jason Grannum

tillhörde alla förra året MF Pelister

Av OlympicFans - 20 november 2010 09:05

Namn: Rani Hadrous 

Född: 20 juli i Kristianstad 1984 

Bor: Malmö  

Civilstånd: Gift 

Tidigare Klubbar: FBK Balkan, Husie, Palestinska och Arlöv 

Hobby: Film, Musik, all bollsport i stortsätt. Men det bästa av allt leka med min dotter. 

   

 

Beskriv dig själv som fotbollsspelare.

-       Tycker min starkaste sida är spelförståelse och teknik. Men har även speed under fötterna. Är enkel att spela med.


Vilken position får man ut mest av dig i?

-       Jag är anfallare men i många av mina gamla klubbar har jag även spelat som mittfältare.


Vad kan du tillföra BK Olympic?

-       Jag gör mitt bästa såklart men främst handlar det om laget. Vi är ju 11 på plan och tillsammans kan VI tillföra Olympic mot nya titlar.


Någon annan klubb so velat ha din namnteckning?

-       Några i div 4, Ifk trelleborg och Olympic..


Vilken fotboll tror du är framgångsrik i division 2?

-       Jag tror på en offensiv fotboll med mycket rörelse och en touch spel. men sen beror det på vad du har för material. Tror det blir 4-4-2 eller 4-5-1 med Hulda. haha


Någon som har imponerat på dig så här långt?

-       Jag e ju nöjd med det mesta här, men jag har ju bara gjort 4-5 träningar än så länge. Olympic har många namn men Burda är grym, samt hoppas jag att Ibbe kan göra en succé här med.


Vilken är den bästa fotbollsspelaren du spelat med/mot?

-       Bovar Karim tycker jag har en fantastisk känsla då jag spela mot honom för många år sedan. Migjen är en fantastisk spelare som jag spelat med i Balkan.


 

Välkommen till Olympic Rani och lycka till i den gröna dressen! 

Presentation

BKO Lindängen 2015

Rösta

Vad tror ni Olympics placering blir i serien 2015?
 Plats 1
 Plats 2
 Plats 3
 Plats 4
 Plats 5
 Plats 6
 Plats 7
 Plats 8
 Plats 9
 Plats 10
 Plats 11
 Plats 12

Fråga mig

99 besvarade frågor

Länkar

News

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards