Direktlänk till inlägg 2 september 2012

TRUPPEN MOT FCR

Av OlympicFans - 2 september 2012 12:34

25Johan Mårtensson
99  Filip Hillgren
2Metin Hamid
6Ersan Mujevic
8Blerim Mullici
9Ken Hansson
10Murat Kücükvardar
11Patrik Burda
13Irfan Mujevic 
14Dawda Ngum
15Ghassan Talozi
16Rebin Asaad
17Björn Carlsson
19Mattias Hansson
24Rani Hadrous
28Martin Pedersen
 Bassam Ahmad
 Edin Cakovic

 
 
Ingen bild

Sadde

3 september 2012 22:58

Bort med Hulda. Jävla sopa.

 
Ingen bild

Sadde

3 september 2012 22:59

5-0 mot Rosengård är oacceptabelt

 
Ingen bild

olympicare

4 september 2012 10:18

Skall det bli fortsatt kontrakt i div 2 maste nagonting ske....

Annat folk som coachar!! Hulda o Tommy , tack o hej

 
Ingen bild

Grönt hjärta

4 september 2012 13:48

Tyckte att Olympic är bättre än Rosengård tills vi fick Dawda felaktigt utvisad.
Nu tar vi oss i kragen och ser allvaret i vad som håller på att hända. Skit i långbollarna och fram med glädjen så kommer resultaten efter sig.

 
Ingen bild

Grönt te

4 september 2012 13:58

Idag mår inte min gröna själ bra. Inte ens mitt gröna te fick själen att må bättre. Känns som min egen far sparkat mig i ryggen. Men jag reser mig precis som ni ska göra mina hjältar.
KÖR NU FÖR FAN!!!!!!

 
Ingen bild

olympic fan

6 september 2012 16:04

sadde bort med dig här ifrån du är en nolla vad fan vet du om hulda eller olympics spelar trupp du är en icke olympicare och en riktig sopa detta säger jag till alla andra med som är så negativa mot spelare och ledarstaben det är samma ledare och spelare som har vunnit div 3 och kommit 4 i div 2 förra året plötsligt så är dem inte bra massa skit snack bara. jag är övertygad om att spelarna och ledarstaben löser det, jag litar på er till 100% hoppas att fler riktiga olympicare är positiva i sin kritik även du Hazi det finns flera spelare som är bra än dem få tal som du lyfter fram i dina topp 3 dags att börja skriva om positiva saker och lyfta fram det. har man spelat fotboll så vet man att det ända man vill höra är positiva saker när hela laget mår dåligt och har sådan djup svacka

OlympicFans

6 september 2012 21:58

Jag förstår vart du vill komma.

3 i Toppen är jäkligt odemokratisk det är helt enkelt endast jag som väljer ut de jag anser varit bra. Tidigare var det jag och Christer som överlade tillsamans.

Men har du förslag så lägg gärna det i en kommentar. Du får gärna komma med förslag hur vi kan utforma och förbättra 3 i Toppen till nästa år.

Det är brutalt svårt för mig att spegla en säsong mer positivt än vad jag har gjort
(för jag anser inte att mina txtr är onödigt negativa)
då vi har tagit 12 poäng av 48 möjliga.
Det ligger helt enkelt inte i min natur!

 
Ingen bild

Supporter

6 september 2012 18:16

Hazi har du tappat skrivförmågan eller bara glöden?

OlympicFans

6 september 2012 21:43

Måvara lite av var:)

Jag skulle gärna skrivit men har dessvärre inget positivt att skriva om den senaste matchen som ni säkerligen förstår.

 
Ingen bild

1938

7 september 2012 14:31

Kom igen Hazi!

Tappa inte glöden... Det är nu laget/klubben behöver din blogg och den support du kan bidra med i form av rapportering osv. Kulladal ligger lika illa till men jag väljer att skriva på så gott det går!

Kämpa på!

 
Ingen bild

annan fan

7 september 2012 19:58

håller med kulladalarn ge inte upp , o det gäller framförallt spelarna , tyckte det såg hyfsat ut mot Rosengård fram till Dawda blev utvisad , han ägde ju mitten sen blev vi lite fega o när målen kom rasade allt... Kom igen nu gröna för fan , det hänger ju inte bara på Hulda det hänger ju på er spelare ta fram era krigarhjärtan , det behövs inte spelas snyggt , bara ni krigar 110 procent i 90 minuter så vinner ni garanterat , o alla har rätt att skriva vad de vill, det har ju verkligen inte sett bra ut det ser alla o det har alla rätt att tycka i , det visar samtidigt att folk bryr sig o vill ha kvar er i 2:an .... Men det är bara ni spelare som kan fixa det !!! Så frågan är vill ni vara vinnare eller loosers,,,, vinner ni blir det säkert annat ljud i skällan här på bloggen så för fan kom igen nu gröna 110 procent nu i 90 minuter !!!!

 
Ingen bild

Grönt Hjärta

8 september 2012 21:06

Ett steg i rätt riktning. Nästa match vinner vi. Blir en kanon helg.
Bidragen trillar in och Olympic krigar till sig 3 nya poäng. Resultat gick med oss idag.
Skål

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av OlympicFans - 29 juni 2015 20:56

    MATCHER MÅL ASSIST
DEL I MÅL % %-MATCH MÅL PER MATCH ASSIST PER MATCH POÄNG POÄNG PER MATCH     Ken Hansson 12 16 3 19 44,2 3,7 1,3 0,3 19 1,6    
Andreas Åker...

Av OlympicFans - 14 juni 2015 12:31

Missade uppenbarligen en utmärkt Olympicinsats, bröllop kom ivägen:) Seger över Hittarp med 5-1 och det är ett mäkta imponerande resultat. Mål av: Andreas Åkerlund 2 Ken Hansson 2 Astrit Seljmani 1   Lite stiltje här på sidan igen! Hin...

Av OlympicFans - 29 maj 2015 11:18

iKVÄLL 29/5 ÄR DET DAGS FÖR DIVISION 3 SÖDRA IGEN.   Hyllie skall ta sig an oss på deras hemmaplan. Matchstart 19:15   Magnus Nilsson har alla spelare tillgängliga utom Samuel Gebru som brutit näsan på träning. Idag kräves det hårt jobb...

Av OlympicFans - 24 maj 2015 07:39

2-2 mot Veberöd är inte godkänt!   Olympic har 2 poänga av sex möjliga de senaste 2 matcherna och det mot motstånd vi skall slå.   Ken brände straff efter en jättefin insats på egen hand av Jetmir längs vänsterkanten. Straffen var inte bra ...

Presentation

BKO Lindängen 2015

Rösta

Vad tror ni Olympics placering blir i serien 2015?
 Plats 1
 Plats 2
 Plats 3
 Plats 4
 Plats 5
 Plats 6
 Plats 7
 Plats 8
 Plats 9
 Plats 10
 Plats 11
 Plats 12

Fråga mig

99 besvarade frågor

Länkar

News

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards