Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

CEM ERDINC EN TEKNIKER SOM SIKTAR HÖGRE

Av OlympicFans - 26 januari 2010 15:04

Faktaruta

    

Cem Erdinc




 

Född

1987



 

Civilstånd

Mamma, Pappa, bror och syster

 

Tidigare klubbar

Mabi, Presba Birlik

 

Yrke

Utbildad bartender

 

   


Hur hamna du i BK Olympic?

Vännerna rekomendera klubben!

Jag känner Burda och Linus som jag umgås med privat också har jag spelat ihop med Murat och Sillen (den senare har dock lämnat).

Jag gick ner och träna och fatta tycke direkt. Hulda känns som en bra tränare med bra ideer och bra övningar. Jag har bara hört gott om honom.


Beskriv din karriär

Började som sexåring i Turk Anadulu som senare blev Mabi. Uppflyttad i A-laget som 16 åring. Spelade hela året som vänsterytter det året vi vann 3an överlägset. I 2an året efter  blev jag skadad efter bara 3-4 matcher, en stor skada där korsbandet gick av. Den skadan höll mig borta från fotboll i 1,5 år. Det resulterade i att jag blev utan kontrakt i Mabi.

Jag tog mig då till Höllviken. När vi var överrens och jag skulle skriva på ville Mabi  ha pengar för mig! Det var självklart omöjligt för Höllviken. Detta var relativt nära säsongsstart så jag valde en kompisklubb (Presba) men det blev inte mycket spel där heller.


Spelade du inte så mkt! Varför?

Ville spela på en högre nivå så jag tog det inte så seriöst


Hur är det med skadan?

Inga problem

  

Vilken position passar dig bäst?

En roll bakom anfallarna

 

Har du lätt för att hitta målet?

 jag har bra spelsinne och hade säkert gjort mkt assist kan nog vara en kylig avslutare också


Beskriv dig själv med 3 ord

Spelsinne, rutin och ett bra skott


Hur ser du på konkurrensen i truppen?

Alltid bra med konkurrens och den är tuff på alla positioner. Hoppas att det blir den som visar sig ha bäst dagsform som spelar och att den som sitter på bänken kan ta det beslutet.

Om jag sitter på bänken vill jag känna att de som spelar är bättre än mig just nu.


Ser du dig själv i startelvan Lördag 17 april hemma mot Höör IS?

Jag kommer att göra allt för att spela. Är jag frisk och skadefri så skall jag ha en bra chans. Jag vet vad jag går för när jag är i form.


Är du skadebenägen?

Nä, korsbandsskadan var min första.


Någon spelare som imponerat på dig?

Kollektivet anser jag är imponerande. Det är tuff konkurrans på alla positioner och jag anser att vi skall vara uppe i toppen och fightas. Bara vi får ihop laget och spelar ihop oss snabbt (vi har rätt många nyförvärv). Harmoni i truppen är nyckelen, då kommer vi bli farliga!

 

HULDAS FRÅGA!

 

Hur skiljer sig Presba och Olympic?

Olympic är mer seriösa. En bättre organisation och bättre spelare.


Lycka till Cem och välkommen till Olympic

 
 
Ingen bild

Malmostreetstyle.

28 januari 2010 13:19

ojojoj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av OlympicFans - 29 juni 2015 20:56

    MATCHER MÅL ASSIST
DEL I MÅL % %-MATCH MÅL PER MATCH ASSIST PER MATCH POÄNG POÄNG PER MATCH     Ken Hansson 12 16 3 19 44,2 3,7 1,3 0,3 19 1,6    
Andreas Åker...

Av OlympicFans - 14 juni 2015 12:31

Missade uppenbarligen en utmärkt Olympicinsats, bröllop kom ivägen:) Seger över Hittarp med 5-1 och det är ett mäkta imponerande resultat. Mål av: Andreas Åkerlund 2 Ken Hansson 2 Astrit Seljmani 1   Lite stiltje här på sidan igen! Hin...

Av OlympicFans - 29 maj 2015 11:18

iKVÄLL 29/5 ÄR DET DAGS FÖR DIVISION 3 SÖDRA IGEN.   Hyllie skall ta sig an oss på deras hemmaplan. Matchstart 19:15   Magnus Nilsson har alla spelare tillgängliga utom Samuel Gebru som brutit näsan på träning. Idag kräves det hårt jobb...

Av OlympicFans - 24 maj 2015 07:39

2-2 mot Veberöd är inte godkänt!   Olympic har 2 poänga av sex möjliga de senaste 2 matcherna och det mot motstånd vi skall slå.   Ken brände straff efter en jättefin insats på egen hand av Jetmir längs vänsterkanten. Straffen var inte bra ...

Presentation

BKO Lindängen 2015

Rösta

Vad tror ni Olympics placering blir i serien 2015?
 Plats 1
 Plats 2
 Plats 3
 Plats 4
 Plats 5
 Plats 6
 Plats 7
 Plats 8
 Plats 9
 Plats 10
 Plats 11
 Plats 12

Fråga mig

99 besvarade frågor

Länkar

News

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards