Direktlänk till inlägg 20 november 2010

RANI HADROUS I STOLEN

Av OlympicFans - 20 november 2010 09:05

Namn: Rani Hadrous 

Född: 20 juli i Kristianstad 1984 

Bor: Malmö  

Civilstånd: Gift 

Tidigare Klubbar: FBK Balkan, Husie, Palestinska och Arlöv 

Hobby: Film, Musik, all bollsport i stortsätt. Men det bästa av allt leka med min dotter. 

   

 

Beskriv dig själv som fotbollsspelare.

-       Tycker min starkaste sida är spelförståelse och teknik. Men har även speed under fötterna. Är enkel att spela med.


Vilken position får man ut mest av dig i?

-       Jag är anfallare men i många av mina gamla klubbar har jag även spelat som mittfältare.


Vad kan du tillföra BK Olympic?

-       Jag gör mitt bästa såklart men främst handlar det om laget. Vi är ju 11 på plan och tillsammans kan VI tillföra Olympic mot nya titlar.


Någon annan klubb so velat ha din namnteckning?

-       Några i div 4, Ifk trelleborg och Olympic..


Vilken fotboll tror du är framgångsrik i division 2?

-       Jag tror på en offensiv fotboll med mycket rörelse och en touch spel. men sen beror det på vad du har för material. Tror det blir 4-4-2 eller 4-5-1 med Hulda. haha


Någon som har imponerat på dig så här långt?

-       Jag e ju nöjd med det mesta här, men jag har ju bara gjort 4-5 träningar än så länge. Olympic har många namn men Burda är grym, samt hoppas jag att Ibbe kan göra en succé här med.


Vilken är den bästa fotbollsspelaren du spelat med/mot?

-       Bovar Karim tycker jag har en fantastisk känsla då jag spela mot honom för många år sedan. Migjen är en fantastisk spelare som jag spelat med i Balkan.


 

Välkommen till Olympic Rani och lycka till i den gröna dressen! 

 
 
Ingen bild

fan

22 november 2010 23:26

hur känns det Rani att lämna Balkan när du har varit med och skjutit dem till div 4?

 
Ingen bild

Rani

24 november 2010 23:18

Haa ett fan har jag.
Som sagt man är 11 på plan. Sen är det många faktorer som gjorde att Balkan trilla, du kan säkert detta. Har man inga målvakter på träningen och hälften lämnar så kan man nog inte vinna heller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av OlympicFans - 29 juni 2015 20:56

    MATCHER MÅL ASSIST
DEL I MÅL % %-MATCH MÅL PER MATCH ASSIST PER MATCH POÄNG POÄNG PER MATCH     Ken Hansson 12 16 3 19 44,2 3,7 1,3 0,3 19 1,6    
Andreas Åker...

Av OlympicFans - 14 juni 2015 12:31

Missade uppenbarligen en utmärkt Olympicinsats, bröllop kom ivägen:) Seger över Hittarp med 5-1 och det är ett mäkta imponerande resultat. Mål av: Andreas Åkerlund 2 Ken Hansson 2 Astrit Seljmani 1   Lite stiltje här på sidan igen! Hin...

Av OlympicFans - 29 maj 2015 11:18

iKVÄLL 29/5 ÄR DET DAGS FÖR DIVISION 3 SÖDRA IGEN.   Hyllie skall ta sig an oss på deras hemmaplan. Matchstart 19:15   Magnus Nilsson har alla spelare tillgängliga utom Samuel Gebru som brutit näsan på träning. Idag kräves det hårt jobb...

Av OlympicFans - 24 maj 2015 07:39

2-2 mot Veberöd är inte godkänt!   Olympic har 2 poänga av sex möjliga de senaste 2 matcherna och det mot motstånd vi skall slå.   Ken brände straff efter en jättefin insats på egen hand av Jetmir längs vänsterkanten. Straffen var inte bra ...

Presentation

BKO Lindängen 2015

Rösta

Vad tror ni Olympics placering blir i serien 2015?
 Plats 1
 Plats 2
 Plats 3
 Plats 4
 Plats 5
 Plats 6
 Plats 7
 Plats 8
 Plats 9
 Plats 10
 Plats 11
 Plats 12

Fråga mig

99 besvarade frågor

Länkar

News

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards