Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

FÖRLUSTEN MED PERSONLIG KRITIK

Av OlympicFans - 13 augusti 2011 18:49

Jobbig och tråkig förlust där vi verkligen hade chansen att ge topplagen en match och nästa veckas match skulle bli helt enormt betydelsefull.

Vi kom helt fel in i matchen och den nya taktiken gav varken svar eller resultat, vi blev helt enkelt straffade på vårat eget spel.

0 - 1 & 0 - 2 redan efter en knapp halvtimme spelad.

Ett resultat som vi aldrig var nära att vända trots ett stort bollinnehav så skapade vi aldrig några chanser värda mål.

Vi vänder blad ochfokuserar på Klagsham nästa lördag.


Härunder har jag en del individuell kritik eller frågeställning som endast kommer från mig. Jag hoppas att ni tar kritiken på rätt sätt då jag som rakfram person inte vill stå och snacka skit på läktarplats. Ni är alla fantastiska bollspelare och jag respekterar er som personer, tar ni illa upp så hör av er för det är inte min avsikt.


Blerim Mullici:

Jag skall vara helt ärlig, det stod 2-0 när du kom in och du kan absolut inte lastats för förlusten, det jag kan lova dig är att du aldrig kommer bli älskad i eller av Olympicare om du inte väljer att ändra din attityd, kroppsspråk eller inställning till lagarbetet. Du kostar helt enkelt mer än vad du ger för tillfället och alla ni andra som ser en stjärna eller showperson som agerar som en artist men inte jobbar för ett lag, ni måste sluta att se upp till dessa individer de kommer helt enkelt inte att räcka till i längden. Du kan inte avancera till högre divisioner utan att ligga rätt i positioner och göra jobbet för dina lagkamrater.

 LAGET MÅSTE VARA STÖRRE ÄN JAGET!

 

Patrik Burda:

Jag skrek en gång till dig under matchen när du fick ett uppspel som gick förbi dig, jag skrek att du skulle fortsätta jobba eller springa mer, jag såg också att bollen inte kom rätt till dig men du kan avsluta löpningen och istället sätta press på bollföraren, nä istället väljer du att jogga ut din rush och sucka! Jag tycker så här, du måste släppa all prestationsångest och istället fokusera på att vara en medspelare. Ner med huvet spring rakt in i elden och jobba röven av dig i 45 minuter om det är allt du orkar, då kommer säkerligen även målchanserna dyka upp för dig.


Personangreppen i denna artikel är inte det viktiga, ni bär definitivt inte skulden till denna förlust, det som är viktigt är att varje kamp och bollövervinnande är viktigt. Kommer en rensning från vårat försvar så är det guldvärt om någon av våra forwards erövrar bollen eller iaf sätter så pass hög press att motståndaren inte får måtta in ett inlägg.

Martin Pedersen:

Du är 27,28 år gammal och en klok man, du var hårsmån ifrån att bli utvisad enbart för att dina känslor svajar i en redan förlorad match (iaf om du blivit utvisad). Nästa match har vi Klagshamn, ville du bli utvisad?

Moussa Youssouf:

Även du hade blivit utvisad 7 av 10 gånger för ditt handgemäng mitt på plan. Du har stort hjärta Moussa och gör ytterst sällan om aldrig en plattmatch

men någonstans måste du kunna ha mer inpulskontroll, det lär jag för fan min dotter som e 4 år



Vi glömmer dagens match och ser till att ge

Klagshamn sin första förlust för säsongen

på lördag

 

MVH

Hazi

 
 
Ingen bild

Patric

13 augusti 2011 22:36

Jag får verkligen hoppas att du skämtar med denna "artiklen",,,,för fan, hänga ut ett par spelare när hela laget aldrig kom in i matchen.
Tror du på fullaste allvar inte att spelarna i laget vet vad dem gör/gjort för misstag.
Tänk igenom inna du lägger utsånt här, för detta om nått kan skapa osämja, och så vidare i laget/klubben.
Alla har rätt till en åsikt, men en normal människa behåller dem för sig själv, och sågar inte en del av spelarna på detta sättet... Hoppas inerligt att BK Olympic tar avstånd i från detta här.... Under all kritik...

Ps.... Till alla spelare,,,, ingen bra match, shit happens...ta nya tag, Tillsammans är vi starka....

OlympicFans

14 augusti 2011 00:05

"Alla har rätt till en åsikt, men en normal människa behåller dem för sig själv"

Detta är ingen officiell hemsida!
Försök vara läskunnig så kan du också sluta dra saker ur sitt sammanhang.

Dessutom är det inte speciellt konstruktivt att hålla saker för sig själv, jag tycker att det skulle vara mer skitigt att prata bakom ryggen på folk.

 
Ingen bild

Hasse

14 augusti 2011 00:38

Pinsamt!!! Håller en väldigt låg nivå!! Du kan ju låna mina reservskor på lördag så kan vi se hur det går!!!

Tack o hej

 
Ingen bild

Sälj lathunden

14 augusti 2011 01:21

Stöttar dig hundra procent H. Detta är ingen officiell hemsida. Sälj lathunden o sopan Blerim. Måste vara Olympics sämsta nyförvärv genom tiderna. Sälj han omedelbart kanske kan vi lura på Prespa han eller Husie, eller varför inte skicka tillbaka han till Ifk sämsta inställningen man sett på en spelare. Burda finns det hopp för och de andra , men de kan gått höra öppet att de var dåliga ,det får lag i större sammanhang göra.... Denna kritik är nyttig och borde få laget att ta sig samman o visa publik o Herr H som är där var jävla vecka o stöttar dom o betalar inträde o korv o lotter till deras löner , så för fan kan man ställa krav på laget o kritisera om man vill. Bra inlägg H. O du Patrik köp nån bulle o saft o trösta stackars Blerim, förklara med för honom att det är en lagsport o börjar han inte jobba så kan han dra till Ifk, som du själv sa tillsammans är vi starka det gäller han med !!!!

 
Ingen bild

Patric

14 augusti 2011 02:35

Jag är läskunnig!
Synd du inte är skrivkunnig!
Du har lyckats med det jag befarade med en sån här korkad "artikel", skapat osämja...grattis!
Du jobbar inte för sydsvenskan, så dina objektiva åsikter, tycker jag ja, att du kan behålla för dig själv.Jag hoppas du förstår att det är fler än du som läser på denna sidan, tyvärr, så att hänga ut 4 av 11 spelare är inte särskilt begåvat, officiellt eller inte, du "tillhör" klubben.

OlympicFans

14 augusti 2011 08:22

Nu skall du inte blanda äpplen med päron!

Och använd dig inte av för svåra ord.
En åsikt är väl per definition subjektiv?

 
Ingen bild

Rani

14 augusti 2011 04:09

Hej boys,
Visst Hazi, du har rätt att skriva som du vill, men du glömde resten av laget. Kanske 1-2 som spela bra idag knappt.

Men vi vinner som lag och förlorar som lag. Häng ut alla eller ingen är min åsikt.

Personligen tycker jag att gå ut med den kritiken till dom 4 spelarna är fel. Man ska inte heller behålla det för sig själv som Patric tycker. Man måste jobba professionellt och Bästa sätet är att konfrontera spelarna individuellt av rätt anställd i klubben.

vi gör absolut en pissematch och vi vet om det.

Tack för mig!
Rani

 
Ingen bild

Bosse

14 augusti 2011 09:21

En supporter får naturligtvis tycka och tänka som han vill på sin egen hemsida och att vara rak och tydlig är ALDRIG fel. Stå på dig Hazi,du är en frisk fläkt!!!

 
Ingen bild

B

14 augusti 2011 09:53

Hazi jag tycker du gör rätt när du skriver så. Bk Olympic spelar man i med hjärta och inget annat. Jag har själv spelat där och var en dum påg, något jag ångrar hoppas dessa stjärnor lär sig. Dem kostar trots allt en massa pengar. Ola Larsson är kung.

 
Ingen bild

patric

14 augusti 2011 10:26

Moget, feg med som inte vågar skriva sitt namn.
Varför ska jag trösta? laget var dåligt, dem förtjänar ingen tröst.
Men inte personliga påhopp i heller.

 
Ingen bild

patric

14 augusti 2011 10:46

Svåra ord? Ja det kan jag sluta med om du lovar att baka dina kakor i stället för att leka journalist

OlympicFans

14 augusti 2011 10:59

Men människa, va gör du på min sida!?

 
Ingen bild

patric

14 augusti 2011 11:04

Svårt att ta kritik?
Ja du, det undrar jag fan med. :-)

OlympicFans

14 augusti 2011 11:40

Inte alls svårt att ta kritik.
Det ingår i mina dagliga arbetsuppgifter att ge och ta kritik(feedback)

 
Ingen bild

Kalle

14 augusti 2011 12:13

Jag kan hålla med om del av kritiken.Sen om man skal hänga ut vissa spelare när hela laget var så dåligt tycker jag kanske är hårt. jag tycker även andra skal kritiseras i sådana fall tränare sportråd mfl. Blerims attitydproblem har man sett hela säsongen och för mig är det en gåta att han överhuvudtaget är kvar eller att inte klubben tagit tag i det.Samma sak tycker jag tyvärr om Moussa.Efter alla idiotgrejer förra säsongen blev jag förvånad att man behöll honom.Visst grym spelare men tydligen har man inte fått rätt på hans atityd och där tycker jag klubben skulle ställt högre krav på honom.
Jag tycker dock båda dessa spelare skal få en chans till att vara kvar men det måste ske ett kraftigt samtal med dem av Tränare/sportråd så dem vet vad som gäller.Angående Burda så tycker jag inte han var sämre än någon annan.

 
Ingen bild

Richar

14 augusti 2011 13:58

Låt Blerim vara. Är övertygad om att hade han gjort 3 mål hade ni älskat trots hans attityd! Trodde ni på allvar att ni skulle kunna ändra på hans attityd när ingen annan klarat det. Tycker ni är lite väl kritiska mot laget, ni spela trots allt i div 4 för 2 år sen. Normalt att man gör en plattmatch men det är bara till att glömma och sluta vara negativa.
Ni ligger trots allt 3a!!!!
Blerim e kung och heja Ola Larsson !

 
Ingen bild

Sälj lathunden

14 augusti 2011 17:31

Blerim kung Hahaha . Du vad fan kan du om fotboll. Blerim kunde spelat i högre divisioner om han skärpt sig genom åren. Så kritiken är ju ned såklart riktad till de som gjorde spelarköpen. Ta nu ert ansvar sälj han, han kan springa i 5:an o nåt lag o leka. Han är ett hopplöst fall . O det borde Olympics inköpare veta.

 
Ingen bild

Sani

14 augusti 2011 19:58

Lathunden, om du är så bra så gå du in och spela då istället för blerim så ska vi se hur det går . Olympic hade full koll på blerim och hans attityd inann dem värvade honom. Blerim har oftast gjort bra ifrån sig spelmässigt. Dem gångerna det har gått dåligt för honom så har det gått dåligt för hela laget. Så sluta snacka skit din fege fitta du vågar ju inte enns skriva ditt namn.

 
Ingen bild

Sälj lathunden

14 augusti 2011 21:39

"titta" ett typiskt uttryck från nån som vi inte vill ha i Olympic likt tyvärr Blerim beteende men förståeligt att han blir försvarad av en med ett ovårdat språk. Det betyder inget. Inte Blerims förtjänst att vi vunnit de matcher , han e katastrofal. Ta mot Ramlösa borta en ren idiotutvisning ,såg inte den matchen men hörde från både spelare o publik så jävla idiotiskt han bar sig åt, så åter igen SÄLJ HAN .

 
Ingen bild

X-player

14 augusti 2011 23:10

Tycker du gör ett bra jobb hazi!. Intressant läsningen, kul med någon som vågar skriva exakt vad han tycker och känner. Sen förstår jag inte hur man som spelare i ett div 2 lag, bryr sig om att ens kommentera dessa inlägg. Spelar man på denna nivån så måste man vara införstådd med att folk har åsikter om en. En del gillar det man gör på banan, andra gör det inte.

 
Ingen bild

jocke

15 augusti 2011 00:51

lathunden är det inte du som är inköparen och heter ola?????? hahah

 
Ingen bild

Robert F

16 augusti 2011 00:20

ojoj vad klockorna ringer...
Blerim,blerim,blerim och ytterliggare en blerim, måste påstå att denna kille har en talang som vi i olympic måsta ta till nytta mer av. vist han är nog inte den spelare som vi kommer få flest positiva vibbar av men samtidigt är han tänd glöd träning in och träning ut. Héja HELA laget!

Hazi du gör ett bra jobb med (undantag)

 
Ingen bild

Julius

17 augusti 2011 14:00

Fårstår inte varför alla verkar så upprörda efter denna match. Så här har det ju sett ut i många matcher, fast vi har på ngt turligt sätt fått med oss alla poäng åndå. Så Olympic gjorde egentligen ingen dålig match, man mötte ett bättre lag, o hade denna gång inte turen med sig att få 3 poäng, trots att man varit utspelade.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av OlympicFans - 29 juni 2015 20:56

    MATCHER MÅL ASSIST
DEL I MÅL % %-MATCH MÅL PER MATCH ASSIST PER MATCH POÄNG POÄNG PER MATCH     Ken Hansson 12 16 3 19 44,2 3,7 1,3 0,3 19 1,6    
Andreas Åker...

Av OlympicFans - 14 juni 2015 12:31

Missade uppenbarligen en utmärkt Olympicinsats, bröllop kom ivägen:) Seger över Hittarp med 5-1 och det är ett mäkta imponerande resultat. Mål av: Andreas Åkerlund 2 Ken Hansson 2 Astrit Seljmani 1   Lite stiltje här på sidan igen! Hin...

Av OlympicFans - 29 maj 2015 11:18

iKVÄLL 29/5 ÄR DET DAGS FÖR DIVISION 3 SÖDRA IGEN.   Hyllie skall ta sig an oss på deras hemmaplan. Matchstart 19:15   Magnus Nilsson har alla spelare tillgängliga utom Samuel Gebru som brutit näsan på träning. Idag kräves det hårt jobb...

Av OlympicFans - 24 maj 2015 07:39

2-2 mot Veberöd är inte godkänt!   Olympic har 2 poänga av sex möjliga de senaste 2 matcherna och det mot motstånd vi skall slå.   Ken brände straff efter en jättefin insats på egen hand av Jetmir längs vänsterkanten. Straffen var inte bra ...

Presentation

BKO Lindängen 2015

Rösta

Vad tror ni Olympics placering blir i serien 2015?
 Plats 1
 Plats 2
 Plats 3
 Plats 4
 Plats 5
 Plats 6
 Plats 7
 Plats 8
 Plats 9
 Plats 10
 Plats 11
 Plats 12

Fråga mig

99 besvarade frågor

Länkar

News

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards