Alla inlägg under april 2012

Av OlympicFans - 10 april 2012 09:31

3 segrar på raken och nu väntar seriepremiär.

Segern mot IFK Malmö med 3-1 följdes upp med en seger mot BW90 igår med samma siffror 3-1.

Målskyttar för dagen var Ersan Mujevic x 2 och Blerim Mullici.

Laget såg ut enligt följande:

 

Bänken

Ghassan Talozi

Rebin Asaad

Davor Hrvacevic

Metin Hamid

Danijel Hrvacevic

Rani Hadrous

Irfan Mujevic

Filip Hillgren


Premiär väntar på lördag mot Klagshamn!


Av OlympicFans - 5 april 2012 12:09

MM 8-del mot IFK Malmö ikväll kl 19:00 på Malmö Stadion.


Dåligt med uppdatering på sistone!

Seger mot FC Trelleborg med 2 - 0 på naturgräs i lördags.

Jag såg endast första halvlek . tråkigt väder men hann se Blerims mål på straff, kaxigt, snyggt och lite förnedrande mitt i mål.

2-0 gjorde inbytte Rani Hadrous i andra halvlek.


Ikväll spelar vi alltså inne på gamla Stadion i MM som vi är titelhållare i.

Kvällens lag kommer att se ut enligt följande:

  

Bänken:

Ken Hansson

Ersan Mujevic

Dino Heldic

Rebin Asaad

Dawda Ngum


Dessvärre har min dator krashat så ngt referat blir svårt att delge.

Har utöver datorbekymmer även 4 ton mur att bygga under Påsk men ska se om jag kan hitta en lucka!

Presentation

BKO Lindängen 2015

Rösta

Vad tror ni Olympics placering blir i serien 2015?
 Plats 1
 Plats 2
 Plats 3
 Plats 4
 Plats 5
 Plats 6
 Plats 7
 Plats 8
 Plats 9
 Plats 10
 Plats 11
 Plats 12

Fråga mig

99 besvarade frågor

Länkar

News

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards