Alla inlägg under november 2010

Av OlympicFans - 6 november 2010 09:35

 
FAKTA
Namn:Ibrahim Matar
Född:1985
Bor:Söderkulla
Familj:Sambo Lisette & Benjamin 7 veckor
Tidigare Klubbar:BK Kick, IFK Malmö, MFF, BK Flagg

  

Välkommen till Olympic Ibrahim Matar. Hur känns det att representera BK Olympic i division 2 nästa år?

Svar: Känns jättebra och jag ser framemot att utvecklas som spelare i Olympic och att bli en tillgång för klubben. Sen skulle det varit kul att fortsätta resan ni började med för 2 år sedan.


Fick du anbud från många klubbar?

Svar: Ja Lunds BK, Höllviken, Presba Birlik och Flagg var intresserade


Vad fick dig att välja Olympic?

Svar: Direkt första träningen kände jag av den goda stämningen. Olympic har bra ledare och organisation och jag kände mig välkommen till klubben. Samt att det är en klubb som går åt rätt håll. Jag hade kunnat skriva på för Olympic redan efter första träningen men förståndet sa att jag skulle avvakta ett tag, som jag nu gjorde. Olympic är en stor klubb förmig och i Malmö.


39 mål på 20 matcher inger viss respekt, På vilket sätt gör du mål?

Svar: Målen kommer lite överallt ifrån men en hel del skott utifrån och frisparkar. Nickmål har det blivit 3 stycken detta året så huvudspelet är väl såfall min svagaste punkt


Förra året värva Olympic Magnus Olsson från Eriksfält. Då hade han vunnit 5:ans skytteliga på 22 mål, han lyckades inte i 3:an. Tror du att du har större chans att lyckas med Olympic i 2:an?

Svar: Jag försöker att inte jämföra mig med någon och har hela tiden satt upp små delmål för mig själv både privat och som fotbollsspelare. Så kommer jag göra även framöver eftersom det hjälper mig att lyckas. Detta året har varit fantastiskt för mig.

Mycket mäl, avancemang med Flagg, blivit far till en son och nu också blivit en Olympicspelare.


Din styrka som fotbollsspelare?

Svar:Vänsterfoten, bra blick för spelet , bra djupledslöpare trots att jag inte är så snabb, god teknik och så är jag vass i straffområdet


Är du Target eller Djupledsforward?

Svar: Djupledsforward

 

Lycka till Matar 2011!

Av OlympicFans - 5 november 2010 06:00

  • Henrik Ewald (LB07) Skall testa sig för i Höllvikens GIF
  • Ken Hansson (FCR) Är jagad av Landskrona Bois
  • Pelle Holm (Lunds BK) Skall testa sig för i Höllvikens GIF

Av OlympicFans - 4 november 2010 20:47

Här är manfallet från Lilla Torgs trupp 2010:


Tobias Wilhelmsson
Fredrik Crépin
Nenad Stojadinovic
Martin Janovskis
Magnus Holmberg
Amjad El Goranie
Kristian Legiec
Seath Sandmark
Besart Zejnullahu
Marcus Nilsson
Jonas Pantelidis
Av OlympicFans - 4 november 2010 08:30

Div 1 Elit:

BK Olympic

Högaborgs BK

Höllvikens GIF

IFK Hässleholm

IFÖ Bromölla IF

Kristianstads FF

Kvarnby IK

Ramlösa Södra

Av OlympicFans - 4 november 2010 06:52

Ännu ett Nyförvärv är så gott som klart.

Namnet kan jag dock inte publicera förrän nästa vecka. Så håll till godo!


Men jag lovar er att det är en toppvärvning!!

Av OlympicFans - 3 november 2010 21:31

Det första nyförvärvet är nu klart för Olympic.


Det är ingen mindre än Ibrahim Matar, 5:ans skyttekung som skrivit på för oss.


Ibrahim Matar är född 1985 och har den gångna säsongen tillhört BK Flagg.


En del klubbar har önskat hans namnteckning däribland Lunds BK & Höllviken men valet föll på Olympic.


Matar har en riktig näsa för målet.

Han gjorde 39 mål på 20 matcher 2010!


En intervju med nyförvärvet kommer att publiceras inom några dagar.


Vi hälsar Ibrahim varmt välkommen till Olympic och lycka till i den gröna dressen.

Av OlympicFans - 3 november 2010 19:31

MARTIN PEDERSEN: KLAR!


SEDAN TIDIGARE HAR PATRIK SVENSSON SKRIVIT PÅ.


MER KAN KOMMA IKVÄLL!!!

Av OlympicFans - 3 november 2010 06:25

Patrik Burda & Adnan Gerzic kommer i veckan att träna med FC Rosengård.

Förra veckan fick Adnan chansen att träna med TFF via hjålp av Olympic.

Patrik Burda fick testa hos Norrköping förra månaden. En del som ingick i Isies Juniorpris.

 

Träningarna ser bra ut och de har varit gott om folk.

Olympic kan säkerligen få ihop ett slagkraftigt lag.

Nu i veckan tros en del namn bli klara för säsongen 2011.

 

Agim Sopi som lämnar Näset kan bli ny tränare i Veberöd.

Hans bror Baskim Sopi som efter många år går skilda vägar från FC Rosengård ryktas förstärka Presba Birlik som avancerat till division 4

Presentation

BKO Lindängen 2015

Rösta

Vad tror ni Olympics placering blir i serien 2015?
 Plats 1
 Plats 2
 Plats 3
 Plats 4
 Plats 5
 Plats 6
 Plats 7
 Plats 8
 Plats 9
 Plats 10
 Plats 11
 Plats 12

Fråga mig

99 besvarade frågor

Länkar

News

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards